تفریح سالم

چگونه سرگرم باشم

تفریح سالم

چگونه سرگرم باشم

چگونه میتوانیم شاد زندگی کنیم

کلمات کلیدی

زندگی زناشویی

نیازهای جنسی

لحاظ تجسینش

شبکه‌های اجتماعی

زنان متاهل

شوهرتان عمیق

دوستانه با همسرتان

هورمون رشد

برای داشتن یک رابطه طولانی مدت چکار کنیم

چطور به کسی که عاشق اش هستیم ابراز علاقه کنیم

طول طبیعی دهانه رحم چقدر است

چگونه عزیز دل همسرمان باشیم

راه تشخیص عشق و هوس چیست

چگونه به کسی که عاشق اش هستیم ابراز علاقه کنیم

تفاوت زندگی مشترک بادوستی های عاشقانه چیست

آمادگی مردان برای ازدواج را چگونه تشخیص دهیم

چه شخصی را که برای ازدواج انتخاب کنیم

راهکارهایی آسان برای زندگی شیرین

چگونه همسرمان را دوباره عاشق کنیم

یک مرد سرد در رابطه زناشویی است را چگونه تشخیص دهیم

چرا مرد‌ان دختران سرسخت را بیشتر دوست دارند

بهترین مدت دوره نامزدی و مشکلات آن چیست

چه پسرانی هرگز با شما ازدواج نمی کنند !

چه مواردی از نامزدتان را هرگز مخفی نکنید خطرناک است

خواب چه تاثیری در زندگی زناشویی دارد

چکار کنم ازدواج موفقی داشته باشم

بهبود رابطه جنسی را چگونه با تحریک حسی انجام دهیم

سردرد جنسی چیست و چگونه آنرا درمان کنیم

میل جنسی مردان را این کارهای زنانه کم می کند!

بهترین شیوه‌ تضمینی برای تسخیر قلب ها

  • ۰
  • ۰

کشش جنسی | چطور باعث افزایش کشش جنسی برای رابطه جنسی بهتر شویم؟

 

 

کشش جنسی

روش های افزایش کشش جنسی برای داشتن رابطه جنسی بهتر

در این بخش روش های افزایش کشش جنسی را بررسی می کنیم.

یکی از بخش های مهم زندی هر زن یا مردی رابطه جنسی است.بعی از زوجین پس از چند سال دچار سردی جنسی می شوند و مانند روزهای اول ازدواج شوق و ذوق برای سکس ندارند.

در این مطلب روش هایی را به شما معرفی می  کنیم که می توانند باعث کشش جنسی شما و همسرتان شود

 

کمی از همسرتان دور شوید

می توانید برای چند روز از همسر خود دور شوید. اگر شرایطش را دارید می توانید یک سفر تنهایی چند روزه داشته باشید. این فرصت خوبی است تا به چیزهایی که شما را به سوی همسرتان می کشد فکر کنید.

آیا چهره او زیبا است و شما را جذب کردهاست، ایا شما جذب رفتار و موقعیت اجتماعی او شده اید؟

شما تا هنگامی که در کنار شریک زندگی خود هستید، فرصت فکر کردن به این مسائل را نخواهید داشت، ولی همین که کمی از او دور شوید و دلتنگش شوید، تازه متوجه می شوید که چقدر او برای شما ارزشمند است و دوستش دارید.

همین حس می توانید مانند یک جرقه، اتشی در دل شما روشن کند و بعد از باززگشت شما به خانه، اشتیاث شما به رابطه جنسی را بیشتر کند.

 

مکان تان را تغییر دهید

اگر فکر می کنید رابطه جنسی شما بی کیفیت شده است، شایدبد نباشد که این ترفند را امتحان کنید و این بار که می خواهید همسر خود را در آغوش بگیرید و او را ببوسید، به جای اتاق خواب، این کار را در آشپزخانه و یا پذیرایی انجام دهید. اید همین تغییر مکان بتواند به رابطه شما تنوع و هیجان بیشتری بدهد.

 

رمانتیک باشید

رابطه جنسی زمان و مکان خاص خودش را می خواهد. شما نمی توانید در هر جایی و هر لحظه ای از همسرتان انتظار داشته باشید که با شما سکس داشته باشد. مثلا اگر او خسته به منزل می آید و در حال تمیز کردن خانه باشید، آیا او تمایلی به برقراری رابطه جنسی با شما خواهد داشت؟

برای این‌کـه زندگی تان را از این روزمرگی دور کنید، گاهی رمانتیک باشید.

بعنوان مثال یک روز قبل از این‌کـه همسرتان بـه خانه بیاید، غذای مورد علاقه وی را درست کنید، چراغ‌ها را خاموش کنید و با چند شمع روشن منتظر او بمانید. مطمئنا احساسات او از دیدن این صحنه رمانتیک برانگیخته خواهد شد.

کشش جنسی

چطور کشش جنسی داشته باشیم؟

به او بگویید دوستت دارم

رابطه عاطفی باید به خوبی نگهداری شود.

اگر احساسات عمیقی بین شما و همسرتان برقرار نباشد، بی شک رابطه زناشویی خوبی هم ندارید. پس سعی کنید که ابتدا از طریق احساسات وی را جذب کنید.

با گفتن جملات رمانتیک مانند دوستت دارمف دلم برایت تنگ می شود یا دلم فقط تو را می خواهد می توانید دل همسر خود را به دست آورید.

اگر او حس کند که شما او را دوست دارید، مطمئن باشید تحت تاثیر قرار می گیرید و در یک کلمه، اگر رابطه عاطفی شما خوب پیش می رود، رابطه جنسی شما هم التیام خواهد یافت.

 

سیگار نکشید

آیا می دانید که سیگار می تواند باعث کاهش تمایلات جنسی شما شود؟

سیگار تمام شریان های قلب و حتی عروق خونی در آلت تناسلی را دجار مشکل می کند. اگر می خواهید تمایل جنسی شما بیشتر شود، پس سعی کنید سیگار نکشید.

 

درمصرف داروها دقت کنید

خیلی از داروها می توانند بر رابطه جنسی و کشش جنسی شما تاثیر منقی بگذارند.

به فهرست داروهایی که مصرف می کنید باید دقت کنید.

دارهایی که مربوط به فشار خون، بیماری های قلبی، مشکلات گوارشی و افسردگی می شوند می توانند تمایلات جنسی را کم کنند.

البته شما نباید به دلیلی رابطه جنسی، مصرف این دارها را قطع کنید. بعد از مشورت با دکتر می توانید نوع قرص خود را تغییر دهید و دوز آن را کمتر کنید و یا زمان مصرف را تغییر دهید.

 

پاستا با سس پستو میل کنید

در رستوران ها شاید گزینه پاستا پستو را دیده باشید.

پستو نوعی سس است که مربوط به شهر جنوا در لیگوریا است. سس پستو به صورت سنتی دارای سیر له شدهف ریحان خد شده و دانه کاج می باشد که با روغن زیتون و پنیر پارمسان مخلوط شده است.

یکی از مواد این سس که باعث افزایش تمایلات جنسی می شودف دانه کاج می باشد که منبعی خود از آرژنین است. آرژنین رگ های خونی را باز می کند، گردش خون در بدن را بهبود می بخشد که بر روی تمایلات جنسی تاثیر منفی می گذارد.

 

به دوران نوجوانی برگردید

مهم نیست که الان چند ساله هستید، در هر سنی که باشید باید برای رابطه هیجان داشته باشید.

هیچ کس جز شما نمی تواند رابطه را زنده نگه دارد. یکی از کارهایی که شما می توانید برای جذاب کردن رابطه خود انجام دهید، این است که گاهی به دوران نوجوانی خود برگردید.

به دنبال کارهای هیجان انگیز باشید، مثلا وقتی که همسرتان در خانه از کنارتان می گذرد، بدون دلیل او را بغل کنید و او را ببوسید.  سعی کنید در بیرون از منزل دست او را بگیرید و یا اینکهبه چشم های او زل بزنید. همین ارتباط ها باعث می شود که هم شما و هم همسرتان از نظر فیزیکی بیشتر جذب یکدیگر شوید.

 

جوانه گندم بخورید

این ماده هم می تواند روی تمایلات جنسی تاثیر مثبت داشته باشد.

یک قاشق از جوانه گندم را درون ماست یا سالاد بریزید و آن را میل کنید. جوانه گندم دارای زینک است و باعث تولید هورمون تستوسترون کمک می کند. می توانید زینک بدن را از گوشت، تخم مرغ و غذاهای دریایی تامین کنید.

 

تماس چشمی داشته باشید

طب تحقیقات مشخص شده که اگر به مدت 8 دقیقه به چشم های طرف مقابل خود زل بزنید، احساس عمیقی بین شما برقرار خواهد شد. منوظر این نیست که بدون دلیل به چشم های همسر خود نگاه کنید، بلکه وقتی با او حرف می زنیدف به جای نگاه کردن به اطراف، به چشم هایش نگاه کنید.

زمانی که در حال صحبت کردن با او هستید، طوری او را نگاه کنید که بداند به داشتن او در زندگی خود افتخار می کنید. همین تماس های چشمی باعث ایجاد حس صمیمیت بیشتر بین شما و همسرتان خواهد شد و حس اعتماد و صداقت شما را به او منتقل می کند.

 

 

به اندام خود بیشتر اهمیت دهید

شما باید در هر شرایطی به اندام خود اهمیت بدهید. شما همیشه باید به خودتان احترام بگذارید. این در مورد اندام و تمایلات جنسی هم صادق می باشد. اگر رابطه جنسی خوبی می خواهید، پس باید برای اندام خود اهمیت قائل باشید.

غذاهای سالم بخورید، ورزش کنید، فعالیت فیزیکی داشته باشید یا به ماساژ بروید تا حس مثبتی نسبت به اندام خود داشته باشید. اگر شما جسم خودتان را دوست داشته باشید، مطمئن باشید که برای همسرتان جذاب خواهید شد. پس تغییرات خوب را از خودتان شروع کنید و منتظر همسرتان نباشید.

  • ۹۸/۰۸/۱۰
  • فرانک جابری

نظرات (۱)

سلام واقعا مفید بود ، من اینجارو توی گوشیم سیو کردم تا بعدا بیام بقیه مطالب ببینم بخونم

 

 

 

ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی