تفریح سالم

چگونه سرگرم باشم

تفریح سالم

چگونه سرگرم باشم

چگونه میتوانیم شاد زندگی کنیم

کلمات کلیدی

زندگی زناشویی

نیازهای جنسی

لحاظ تجسینش

شبکه‌های اجتماعی

زنان متاهل

شوهرتان عمیق

دوستانه با همسرتان

هورمون رشد

برای داشتن یک رابطه طولانی مدت چکار کنیم

چطور به کسی که عاشق اش هستیم ابراز علاقه کنیم

طول طبیعی دهانه رحم چقدر است

چگونه عزیز دل همسرمان باشیم

راه تشخیص عشق و هوس چیست

چگونه به کسی که عاشق اش هستیم ابراز علاقه کنیم

تفاوت زندگی مشترک بادوستی های عاشقانه چیست

آمادگی مردان برای ازدواج را چگونه تشخیص دهیم

چه شخصی را که برای ازدواج انتخاب کنیم

راهکارهایی آسان برای زندگی شیرین

چگونه همسرمان را دوباره عاشق کنیم

یک مرد سرد در رابطه زناشویی است را چگونه تشخیص دهیم

چرا مرد‌ان دختران سرسخت را بیشتر دوست دارند

بهترین مدت دوره نامزدی و مشکلات آن چیست

چه پسرانی هرگز با شما ازدواج نمی کنند !

چه مواردی از نامزدتان را هرگز مخفی نکنید خطرناک است

خواب چه تاثیری در زندگی زناشویی دارد

چکار کنم ازدواج موفقی داشته باشم

بهبود رابطه جنسی را چگونه با تحریک حسی انجام دهیم

سردرد جنسی چیست و چگونه آنرا درمان کنیم

میل جنسی مردان را این کارهای زنانه کم می کند!

بهترین شیوه‌ تضمینی برای تسخیر قلب ها

  • ۰
  • ۱

چگونه در رابطه جنسی زنی جذاب باشیم؟ آموزش حرفه ای برای تازه عروس ها

چگونه هات باشیم

در این مقاله از سایت عروسکو قصد داریم تا در مورد چگونگی داشتن رابطه ای لذت بخش و حرفه ای، ترفندهایی را ارائه نماییم، پس اگر در جستجوی کلماتی همچون " چگونه هات باشیم" چگونه شبی رویایی داشته باشیم " چگونه در رابطه فعال باشیم " هستید این مقاله می‌تواند تا حد بسیار زیادی به شما کمک کند و اطلاعات و ترفندهایی که زنان باید در رابطه جنسی بدانند را مطرح نموده ایم. در رابطه جنسی معمولا خانم ها کمتر فعالیت می‌کنند و همین باعث شده است تا برخی از زنان حین رابطه کم رمق و بی میل باشند، در صورتی که این تصور اشتباه است و خانم ها هم به اندازه آقایان در کسب لذت از رابطه موثر هستند و می‌بایست با تمرین کردن این رفتار‌‌‌‌های جنسی خود را تقویت کنند. همانطور که می‌دانید داشتن یک رابطه جنسی خوب و کامل می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روند زندگی و آینده زوجین داشته باشد، پس اگر می‌خواهید بدانید که چگونه در رابطه فعال باشیم در این مقاله همراه ما باشید.

چگونه در رابطه فعال باشیم

برای اینکه بتوانید رابطه جنسی با کیفیتی را داشته باشید اولین اصل داشتن آمادگی دو طرف است، اگر یکی از طرف‌‌‌‌های رابطه به هر دلیلی (مثل بیماری یا ناخوشی) آماده نباشد، قطعا نمی‌توانید یک رابطه سطح بالا داشته باشید، سعی کنید در خانه لباس‌‌‌‌های جذاب و هات بپوشید البته زیاده روی نکنید (چون هر چیز تکراری عادی می‌شود) در این باره حتما مقاله " چه لباس هایی مردان را تحریک می‌کند " را بخوانید، شما باید همواره به روابط جنسی رغبت نشان دهید (حداقل باید اینطور به نظر برسد!) رغبت نشان دادن یعنی تمایل و میل شخصی شما به داشتن رابطه جنسی ولی باید توجه داشته باشید که این مورد با درخواست دادن متفاوت است شما هیچ گاه نباید درخواست رابطه بدهید و همواره مردان باید این پیشنهاد را بدهند.

 

 

چگونه شبی رویایی داشته باشیم

 

1- آماده بودن برای رابطه

از نظر مردان زنی هات است که همیشه آماده رابطه جنسی باشد و به این کار رغبت نشان دهد، زنی که مدام عذر و بهانه می‌آورد از نظر مرد زنی سرد و کسل کننده است. پس سعی کنید همواره آمادگی داشته باشید و بدن خود را برای رابطه تمیز کنید.

 

2- لمس کردن و به آغوش کشیدن

از نظر مردان زنی که در شروع رابطه نقاط حساس مرد و آلت مردانه را لمس می‌کند بسیار بسیار هات است، زن می‌بایست بدون استرس و با آرامی نقاط حساس مردانه یعنی آلت، بیضه ها، گردن، پشت سر، کمر و ... را لمس کرده و نوازش نماید و به آرامی لب‌‌‌‌های مرد را ببوسد.

 

3- بوسیدن و حرکت دست ها

بوسیدن لب ها بسیار مهم و محرک است، اگر این کار با اشتیاق انجام شود بسیار تحریک کننده است همچنین مرد بسیار شگفت زده می‌شود اگر اول زن برای بوسیدن لبهایش پیش قدم شود، بوسیدن گردن، سینه، صورت و بازوها می‌تواند مرد را بسیار تحریک و راضی گرداند. در این زمان دست‌‌‌‌های زن نباید بی حرکت باشد و مدام باید روی بدن مرد حرکت کند. هنگام بوسیدن لب ها دست زن در پشت سر مرد (در حالی که با موها بازی می‌کند) بهترین و تحریک کننده ترین حالت است.

 

4- استفاده از کلمات جنسی

یک زن هات خیلی واضح و با لذت از کلماتی که مردان را تحریک می‌کند استفاده می‌کند و معمولا از قابلیت ها و ویژگی‌‌‌‌های مرد تعریف می‌کند. حرف ها نباید جنبه توهین آمیز یا بحث برانگیز باشد بلکه باید از جملات روتین و معمولی تر استفاده کرد.

 

5- ناز و عشوه و ناله

ناز کردن در رابطه جنسی باعث عصبی تر شدن مرد و لذت بیشتر می‌شود، زن می‌تواند تا حدی که روند نزدیکی خراب نشود ناز کند و عشوه بیاید، ناله کردن هم همراه با داشتن حالت لذت و کمی لبخند می‌تواند در زمان دخول ترفند خوبی برای هات بودن باشد. ناز و عشوه باید حالت نمادین داشته باشد و نباید روند رابطه را متوقف یا منحرف نماید.

 

6- چشم ها

در رابطه جنسی اصلی ترین اندام برای برقراری ارتباط و اتصال بین طرفین، چشم ها هستند، زن باید مدام به چشم‌‌‌‌های مرد نگاه کند و چشم ها را به نشانه لذت و بی قراری حرکت دهد. طرز نگاه کردن بسیار مهم است و باید تیز و داغ باشد.

 

7- همکاری کردن

در طی رابطه جنسی زن هم مانند مرد می‌بایست حرکاتی را انجام دهد، همچنین با تغییر هر پوزیشن زن باید بداند که چه کار می‌خواهد بکند و با پوزیشن آشنایی داشته باشد، البته این موضوع با تمرین پوزیشن ها راحت تر می‌شود. بعد از تغییر هر پوزیشن به مرد نشان دهید که مشتاق ادامه نزدیکی هستید.

 

8- نشان دادن حس رضایت و تمایل در نزدیکی

همانطور که بالاتر هم گفته شد، داشتن تمایل و رغبت برای نزدیکی مرد را قوی تر و خلاق تر می‌کند، یک زن هات همیشه می‌داند چطور مردش را قوی تر کند، حس رضایت شما از نزدیکی با مرد باعث می‌شود تا مرد احساس کند در کارش حرفه ای است و با انگیزه بیشتری رابطه را ادامه دهد. پس همواره نشان دهید که دوست دارید زیر بازوان مردتان باشید.

 

9- ارضا شدن

ارضا شدن زن اهمیت بسیاری دارد و باعث آرامش روان و کسب لذت بیشتر از رابطه می‌شود، پس بهتر است تا پیش از ارضا شدن مرد شما خودتان را ارضا کنید و اگر مردتان حرفه ای است پس حتما او اینکار را برایتان انجام خواهد داد.

 

10- توجه به ارضا شدن مرد

یک زن هات وقتی مرد در شرف ارضا شدن است رفتاری ویژه و متفاوت از خود نشان می‌دهد و خود را طالب ... نشان می‌دهد، بعد از ارضا شدن منی مرد را لمس می‌کند و با آن بازی می‌کند این از دید مردان یک زن هات تمام عیار است. شما میتوانید جای خاصی از بدنتان را برای ارضا شدن مرد پیشنهاد دهید مثلا قسمت‌‌‌‌های گردن و بالاتنه شما برای مردان جذاب است.

 

به طور کل همه مواردی که در بالا گفته شد، با تمرین و توجه بیشتر قابل یادگیری است، اگر تا بحال این کارها را انجام نداده اید ممکن است در دفعات اول کمی برای سخت باشد یا خیلی مصنوعی این کارها را انجام دهید ولی با گذشت زمان و رفته رفته حرفه ای تر خواهید شد. توجه داشته باشید که هر یک از موارد گفته شده برای بهتر شدن رابطه است و نباید به صورت افراطی از آنها استفاده شود. با خواندن و انجام موارد گفته شده در بالا براحتی می‌توانید زنی هات و جذاب جلوه کنید.

  • ۰۱/۱۱/۰۶
  • فرانک جابری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی