تفریح سالم

چگونه سرگرم باشم

تفریح سالم

چگونه سرگرم باشم

چگونه میتوانیم شاد زندگی کنیم

کلمات کلیدی

زندگی زناشویی

نیازهای جنسی

لحاظ تجسینش

شبکه‌های اجتماعی

زنان متاهل

شوهرتان عمیق

دوستانه با همسرتان

هورمون رشد

برای داشتن یک رابطه طولانی مدت چکار کنیم

چطور به کسی که عاشق اش هستیم ابراز علاقه کنیم

طول طبیعی دهانه رحم چقدر است

چگونه عزیز دل همسرمان باشیم

راه تشخیص عشق و هوس چیست

چگونه به کسی که عاشق اش هستیم ابراز علاقه کنیم

تفاوت زندگی مشترک بادوستی های عاشقانه چیست

آمادگی مردان برای ازدواج را چگونه تشخیص دهیم

چه شخصی را که برای ازدواج انتخاب کنیم

راهکارهایی آسان برای زندگی شیرین

چگونه همسرمان را دوباره عاشق کنیم

یک مرد سرد در رابطه زناشویی است را چگونه تشخیص دهیم

چرا مرد‌ان دختران سرسخت را بیشتر دوست دارند

بهترین مدت دوره نامزدی و مشکلات آن چیست

چه پسرانی هرگز با شما ازدواج نمی کنند !

چه مواردی از نامزدتان را هرگز مخفی نکنید خطرناک است

خواب چه تاثیری در زندگی زناشویی دارد

چکار کنم ازدواج موفقی داشته باشم

بهبود رابطه جنسی را چگونه با تحریک حسی انجام دهیم

سردرد جنسی چیست و چگونه آنرا درمان کنیم

میل جنسی مردان را این کارهای زنانه کم می کند!

بهترین شیوه‌ تضمینی برای تسخیر قلب ها

  • ۰
  • ۰


سؤال: من دوست دارم به سرعت قد بلند شوم، تا حدودی هم ورزش می‌کنم، شما کدام ورزش را برای بلند و لاغر تر شدن اندام‌های من پیشنهاد می‌کنید؟



رنگ مدل لباس مجلسی در سال ۲۰۱۸ چه رنگی است؟

پاسخ ماتریکا هینر : تاریخ نشان داده است که زنان همیشه ازبزرگ بودن جثه ی خود می‌ترسیدند. در دهه ی 80 لات برک و کالنالیس ادعا کردند که روشی دارند که ورزش روز مره می‌تواند باعث کاهش چاقی شود. در دهه ی 90 پایلاتس نیز با الهام از آن ، روشی به مردم ارائه کرد که در ورزش‌های روزانه انجام حرکاتی مثل یوگا و حرکات کششی بدن را بلند و لاغر می‌سازد.

اما شما برای یوگا باید یک مربی انتخاب کنید، پیلات و دیگر حرکات کششی تا اندازه ای برای افراد چاق خوب است. اگر چه بعضی از مربیان این روش را فقط به افراد بلند و لاغر پیشنهاد می‌کنند اما این روش برای افراد بزرگ جثه نیز تا حدودی خوب است.

اصول اساسی و آناتومی و فیزیولژی بدن پیشنهادی نیستند. استفاده از این تکنیک‌ها برای تندرستی و سلامت بسیار خوب است، برای زنان مزایای زیادی دارد. انجام این حرکات خوب است اما بعضی‌ها ادعا‌های نادرستی درباره ی آن‌ها می‌کنند.


ادعای ایجاد لاغری!
برای ایجاد لاغری چربی‌های بدن باید کم شود. بدن انباشته از انرژی است و این کالری‌ها از طریق ورزش، خوردن کمتر یا هردوی آن‌ها سوزانده می‌شود. حرکات کششی مقدار کمی کالری می‌سوزانند بنا بر این در کاهش چربی بی اثرند.

ادعای سرعتی شدن بدن
سوخت و ساز باعث کاهش چاقی می‌شود. انجام برخی از تمرینات باعث لاغری بدن می‌شود و به موجب آن سوخت و ساز بدن افزایش می‌یابد. برای لاغر شدن به مصرف بیشتر کالری و افزایش حرکات ماهیچه‌ها در برابر وسایل سنگین لازم است. این تمرینات باعث افزایش مقاومت بدن  نمی‌شود بنابراین به طور مناسب ماهیچه‌ها ی بدن را تحریک نمی‌کند تا حجمشان زیاد شود. درنتیجه در سرعت بدن تاثیری ندارد.

ادعای دراز شدن ماهیچه‌ها
فقط بینی ، چشم و پا به طوری که می‌خواهید در می‌آیند. ماهیچه‌های هر فرد مربوط به استخوان بندی  اوست. این ادعا بسیار خنده دار است که بدون عمل جراحی روی استخوان بندی  تغییر ایجاد می‌شود. و ماهیچه‌ها فقط در سن 13 تا 19 سالگی رشد می‌کنندو دراز می‌شوند.

ادعای جلوگیری از حجیم شدن ماهیچه‌ها
این که به وسیله ی
بزرگ می‌شود یک ادعا است. شاید باعث ماهیچه‌ها در یک مقیاس شود. در اثر بدن سازی حجم ماهیچه‌ها ی شما افزایش می‌یابد اما بر اثر انجام این کار‌ها حجم ماهیچه‌ها افزایش نخواهد یافت فقط ثابت می‌ماند.
این گونه تمرین‌ها در بزرگ شدن ماهیچه‌ها تاثیری ندارد. برای بزرگ شدن ماهیچه‌ها باید تمرینات دیگری انجام دهید. در حقیقت این کار مخصوصا در زنان تا حدی ماهیچه‌هایشان را سفت می‌کند. بیشتر زنان برای چند ساعت در هفته به طور جدی به بلند کردن اجسام نیاز دارند. و به علاوه باید از حالت عادی کالری بیشتر مصرف کنند. به طور متوسط زنان بین 5 تا 10پوند دمبل می‌زنند یا این که از دو چرخه‌های خانگی استفاده می‌کنند. که تا اندازه ای برای رشد ماهیچه‌ها خوب است.

برخی از زنان استعداد بدن سازی را در ماهیچه‌ها یشان دارند. آن‌ها شاید بدن عضلانی تری نسبت به بقیه دارند.به همین دلیل با ایجاد یک انگیزه ی کوچک می‌توانند ماهیچه‌های خود را بسازند. زنان زیادی هم هستند که قصد ندارند بلند و لاغر باشند اما به دلایل ژنتیکی این گونه می‌شوند.

ادعای رسیدن به بدن رقاص‌ها
بسیاری از رقاص‌ها برای رقصیدن روش و تکنیک‌های آن‌ها را یاد می‌گیرند. و بسیاری از زنان با انجام حرکات کششی فکر می‌کنند که یک هنر پیشه ی اول باله می‌شوند. اما اگر واقع گرایانه به این موضوع نگاه کنیم، خواهیم دید که بدن آن‌ها مثل رقاص‌ها نمی‌شود.
رقاص‌های باله واقعا بدن بلند و لاغر دارند. اما این که چگونه آن‌ها این بدن را دارند، اکثرا در نتیجه ی ژن‌های آن‌ها، عادات غذایی سالم و کشش پا‌ها است. بنابراین بسیاری از رقاص‌های بلند و لاغر به دلیل تحمل گرسنگی و تمرین زیاد این گونه شده اند و مسیر درست را انتخاب کرده اند و بدنی مطلوب به دست آوردند.
انتخاب رقاص‌ها در دنیا جایگاه ویژه ای دارد. آن‌ها یی که اندام زیرین باریک و لاغری دارند برای باله در شرکت‌ها انتخاب می‌شوند. و افرادی که قسمت‌های بدنشان بزرگ است برای باله انتخاب نمی‌شوند. و رقاص‌ها کاملا مراقب ترکیب بدنشان هستند تا شکل خود را از دست ندهند.

چگونه می‌توانید بلند و لاغر شوید
برای لاغر شدن:
شما به انجام فعالیت‌های فیزیکی اقلا 60 دقیقه در بیشتر روز‌های هفته نیاز دارید تا چربی‌های بدنتان را کاهش دهید. اخیرا راهنمایی به وسیله ی دپارتمان سلامت و سرویس‌های انسانی کالج طب ورزش آمریکا منتشر شده است.
خوردن کالری‌های کم به کاهش چاقی شما کمک زیادی می‌کند. در اینجا شماری از این راه‌ها را برایتان بیان کرده ایم.
چه بخوریم تا قد بلند شویم؟
• نگه داری نوع و مقدار غذا‌ها در دفترچه ی یادداشت روزانه.
• سایز تکه‌های غذایی را نسبت به قبل کم کنید.
• غذاهای سالم انتخاب کنید. به ای خوردن غذا‌های با کالری زیاد از میوه‌ها و سبزی‌ها استفاده کنید که هم مفیدند و هم خود به خود کالری کمتر به شما وارد می‌کنند.

شما می‌توانید قبل از مصرف پروتئین و کالری‌ها ی اضافی ماه‌ها مثل یک شخص که به ژیمناستیک می‌رود خوب بمانید. این لازم نیست که شما وزنه‌های سنگینی بلند کنید بلکه باید یاد بگیرید تا در برابر خیلی چیز‌ها ایستادگی کنید.

برخی از مشاوران به زنان پیشنهاد می‌کنند که وزنه‌هایی به سنگینی بیشتر از 3 پوند را بلند نکنند. این پیشنهاد بسیار خطرناکی است. همه ی زنان باید وزنه‌های سنگین تر را نیز بلند کنند تا بدنشان سست نشود و دچار مشکلاتی مثل تحلیل رفتن ماهیچه‌ها نشود.
در اینجا راه‌های مفیدی را برای حفظ سلامتی بدن خود آموختید و آن‌ها را در زندگی هفتگی‌تان قرار دهید.

برای بلند تر شدن:
قد انسان فقط در سن 13 تا 19 سالگی بلند می‌شود. بنابراین حتی برای آن تلاش نکنید.

 
 
 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی