تفریح سالم

چگونه سرگرم باشم

تفریح سالم

چگونه سرگرم باشم

چگونه میتوانیم شاد زندگی کنیم

کلمات کلیدی

زندگی زناشویی

نیازهای جنسی

لحاظ تجسینش

شبکه‌های اجتماعی

زنان متاهل

شوهرتان عمیق

دوستانه با همسرتان

هورمون رشد

برای داشتن یک رابطه طولانی مدت چکار کنیم

چطور به کسی که عاشق اش هستیم ابراز علاقه کنیم

طول طبیعی دهانه رحم چقدر است

چگونه عزیز دل همسرمان باشیم

راه تشخیص عشق و هوس چیست

چگونه به کسی که عاشق اش هستیم ابراز علاقه کنیم

تفاوت زندگی مشترک بادوستی های عاشقانه چیست

آمادگی مردان برای ازدواج را چگونه تشخیص دهیم

چه شخصی را که برای ازدواج انتخاب کنیم

راهکارهایی آسان برای زندگی شیرین

چگونه همسرمان را دوباره عاشق کنیم

یک مرد سرد در رابطه زناشویی است را چگونه تشخیص دهیم

چرا مرد‌ان دختران سرسخت را بیشتر دوست دارند

بهترین مدت دوره نامزدی و مشکلات آن چیست

چه پسرانی هرگز با شما ازدواج نمی کنند !

چه مواردی از نامزدتان را هرگز مخفی نکنید خطرناک است

خواب چه تاثیری در زندگی زناشویی دارد

چکار کنم ازدواج موفقی داشته باشم

بهبود رابطه جنسی را چگونه با تحریک حسی انجام دهیم

سردرد جنسی چیست و چگونه آنرا درمان کنیم

میل جنسی مردان را این کارهای زنانه کم می کند!

بهترین شیوه‌ تضمینی برای تسخیر قلب ها

  • ۰
  • ۰

آیا می دانید چطور دیگران را تحت تاثیر قرار دهید؟ جواب، در باوقار بودن است. باوقار بودن باعث می شود زنانه، جذاب، و کامل بنظر برسید! اگر کنجکاو شده اید، این مقاله به شما نشان می دهد چطور اینگونه باشیدخانم خوش تیپ


خانم خوش تیپ گوناگون

چگونه خانم خوش تیپ باشیم

برای انکه با وقار و شیک تیپ بزنید به این نکات ریز اما مهم دقت کنید.

تمیز باشید

بهداشت را تمرین کنید. به محض نیاز دوش بگیرید و موهایان را تمیز نگه دارید. همیشه مسواک بزنید و دئودورانت استفاده کنید تا بوی تازگی و طراوت بدهید.

مرتب باشید

همیشه موهایتان را شانه کنید و ناخن هایتان را در اندازه ی متعادل و مرتب نگه دارید. بقیه ی موهای زائد بدنتان باید اندازه ی معقولی داشته باشند.

به مقدار معقول آرایش کنید

تنها، از کانسیلر، کرم پودر و یا پودر استفاده کنید تا پوستتان یکدست شده و از برق پوستتان کم شود. سایه چشم و رژ لب باید رنگ های ملایمی داشته باشند. می توانید از خاکستری و قهوه ای استفاده کنید. ازخط چشم و ریمل باید به کمترین میزان استفاده شود. در بعضی از مواقع، ممکن است استفاده از رژ لب های پررنگ تر، مناسب باشد. بعنوان مثال اگر می خواهید برای یک عصرانه رسمی بیرون بروید، استفاده از رژ لب قرمز روشن ضروری است.

لباس شما بیش از آنچه که فرکش را بکنید حرف برای گفتن دارد و در کل شیک پوشی و خوش لباس بودن این روزها بسیار اهمیت دارد. پس باید به لباس هایی که می پوشید بیشتر اهمیت دهید و در انتخاب آنها وقت بگذارید و دقت کنید تا همیشه جذاب به نظر برسید.


چگونه یک خانم خوش تیپ شیک و با کلاس باشیم؟


اندازه لباس

آسمونی : اندازه و مناسب بودن لباستان، برای حس اعتماد به نفس بسیار مهم است. ژاکت مثال بسیار خوبی است. یک ژاکت شل و گشاد باعث می شود کثیف و نامرتب جلوه کنید. ژاکتی که اندازه تان باشد شما را تمیزتز و مرتب تر نشان میدهد و باعث میشود با اعتماد به نفس بیشتری بایستید و راه بروید. در این بخش آسمونی نمونه های دیگری نیز برای شما مطرح  میکنیم تا ببینید هر لباسی در چه اندازه ای باشد به شما اعتماد به نفس خواهد داد.

شلوار

شلوار مناسب آن شلواری نیست که چسبِ تنتان باشد، باید به سایزتان باشد. فکر نکنید اگر شلوار دقیقاً اندازه تان باشد، انحناهای بدنتان را مشخص خواهد کرد، بلکه شما را نسبت به شلوارهای گشاد لاغرتر و صاف تر نشان خواهد داد.

ژاکت، کت، پیراهن و بالاپوش

پوشیدن بالاپوش هایی که در قسمت کمر تنگ میشود، کمک می کند که هیکلتان موجدار و متناسب دیده شود و زنانه تر است. به یاد داشته باشید که لباسهایی که بیش از حد گشاد و شل و ول هستند، شما را کوتاه قد تر و نامرتب تر نشان می دهند. 

کفش

گاهی اوقات پوشیدن کفش های پاشنه بلند باعث لنگ زدنتان می شود و کسی آن را نمی پسندد. اما اگر کفشی را انتخاب کنید که مناسب و برازنده ی شما باشد، اگر پاشنه ی بلندی داشته باشد باعث می شود که بلندقدتر، لاغرتر و جذابتر تر به نظر برسید.

جواهرات

یکی از سریعترین و موثرترین راه ها برای داشتن ظاهری زیبا و پرجلوه استفاده از جواهرات است. انداختن گردن بند، دستبند و گوشواره های پهن باعث جلوه بیشتر شما می شود و توجه شوهرتان را به سمتتان جلب می کند.

رنگ لباس

سر تا پا مشکی پوشیدن باعث می شود که لاغرتر و صاف تر جلوه کنید. اما پوشیدن لباسهای رنگی به دیگران نشان م یدهد که شما از اینکه به چشم بیایید نمی ترسید. همچنین لباسهای رنگی کمک می کند تا قسمت هایی را که نمی خواهید مورد توجه قرار بگیرند را بپوشانید. در اینجا به نکات دیگری در زمینه ی رنگ لباس اشاره میکنیم.

ترکیب رنگها

مجبور نیستید تا رنگ همه چیز را با هم سِت کنید. پوشیدن تاپ نارنجی بسیار جالب است، اما اگر آن را با یک شلوار شکلاتی، ذغالی یا بورگاندی ست کنید جلوه ی بهتری به آن خواهد داد. صورتی را با خاکستری یا آبی نفتی سِت کنید، جالب خواهد شد. طوری لباس بپوشید که خودتان احساس اعتماد به نفس کنید. اگر با پوشیدن رنگ روشن تر برای بالاتنه و رنگ تیره تر برای پایین تنه احساس بهتری دارید، به هر طریقی شده همین کار را انجام دهید.

نکات آرایشی

تاثیری که روی دیگران می گذارید، به نحوه ی آرایش و اصلاح شما نیز تا حد زیادی بستگی دارد. حتی لباسهای گران قیمت و عالی هم اگر ناخن هایتان شکسته و لب پریده باشد و یا ابروهایتان اصلاح نشده و نامرتب باشد جلوه ای نخواهد داشت. حتی اگر آرایش هم نکنید، رژلب و ریمل هم نزده باشید، اصلاح شدن صورتتان در زیباییتان تاثیر شگرفی دارد. به نکات زیر دقت کنید.

تمیز کردن ناخن ها

چه خودتان ناخن هایتان را مانیکور می کنید، و چه به سالن های آرایشی برای این منظور مراجعه می کنید، سعی کنید ناخن ها و پوستتان همیشه مرتب و تمیز باشد.

مراقبت از موها

به طور مداوم به آرایشگر مراجعه کنید تا موهایتان را مرتب کند. اگر موهایتان توی صورتتان می ریزد، میتوانید از سنجاق سرهای زیبا برای عقب نگاه داشتن آن استفاده کنید. ریشه ی موهایتان را همیشه رنگ کنید. و هر از گاهی مدل موهایتان را تغییر دهید تا جلوه کنید.

ابروهایی زیبا

داشتن ابروهایی مرتب و تمیز در زیبایی صورتتان تاثیر شگرفی دارد. برای برداشتن و اصلاح ابروهایتان به آرایشگاه مراجعه کنید.

آرایش

اصلاً نیازی به آرایش کردن نیست، اما اگر اصرار دارید همیشه آرایش ملایم انجام دهید. رژلبی کمرنگ یا کمی رژگونه صد چندان به زیبایی شما خواهد افزود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی