تفریح سالم

چگونه سرگرم باشم

تفریح سالم

چگونه سرگرم باشم

چگونه میتوانیم شاد زندگی کنیم

کلمات کلیدی

زندگی زناشویی

نیازهای جنسی

لحاظ تجسینش

شبکه‌های اجتماعی

زنان متاهل

شوهرتان عمیق

دوستانه با همسرتان

هورمون رشد

برای داشتن یک رابطه طولانی مدت چکار کنیم

چطور به کسی که عاشق اش هستیم ابراز علاقه کنیم

طول طبیعی دهانه رحم چقدر است

چگونه عزیز دل همسرمان باشیم

راه تشخیص عشق و هوس چیست

چگونه به کسی که عاشق اش هستیم ابراز علاقه کنیم

تفاوت زندگی مشترک بادوستی های عاشقانه چیست

آمادگی مردان برای ازدواج را چگونه تشخیص دهیم

چه شخصی را که برای ازدواج انتخاب کنیم

راهکارهایی آسان برای زندگی شیرین

چگونه همسرمان را دوباره عاشق کنیم

یک مرد سرد در رابطه زناشویی است را چگونه تشخیص دهیم

چرا مرد‌ان دختران سرسخت را بیشتر دوست دارند

بهترین مدت دوره نامزدی و مشکلات آن چیست

چه پسرانی هرگز با شما ازدواج نمی کنند !

چه مواردی از نامزدتان را هرگز مخفی نکنید خطرناک است

خواب چه تاثیری در زندگی زناشویی دارد

چکار کنم ازدواج موفقی داشته باشم

بهبود رابطه جنسی را چگونه با تحریک حسی انجام دهیم

سردرد جنسی چیست و چگونه آنرا درمان کنیم

میل جنسی مردان را این کارهای زنانه کم می کند!

بهترین شیوه‌ تضمینی برای تسخیر قلب ها

  • ۰
  • ۰

برای رسیدن به لاغری راه های زیادی وجود دارد که بعضی از آن ها بسیار کارساز و مفید و برخی دیگر بسیار خطرناک هستند.زندگی ما تبدیل به زندگی ماشینی شده و تحرک ما نیز کمتر شده است.اما برای هر چیزی راه حلی وجود دارد.

 

 

دمنوش لاغری یکی از بهترین گزینه هاست.اگر می خواهید لاغر شوید این مطلب شگفت انگیز درباره دمنوش های لاغری را از دست ندهید.ما در این مقاله مفصل  اطلاعاتی را راجب دمنوش های لاغری در اختیار شما قرار می دهیم غذاهایی آماده مانند فست فود و زندگی کم تحرک ، دشمن سلامتی هستند.بیایید برای یک بار هم که شده راه بهتری را انتخاب نماییم.همه ما می دانیم چاقی برای بدن و سلامتی مضر است و چه بهتر است که هر چه سریعتر به وزن استاندارد برسیم و لاغر باشیم.قضیه از این جا شروع می شود که چگونه لاغر شویم؟چگونه به لاغری برسیم؟ و به طور کل چه کارهایی انجام دهیم.لاغری برای بسیاری از افراد یک فاجعه است یعنی از لاغری می ترسند زیرا فکر می کنند برای لاغری باید یک سری کارهای سخت و قدرتی انجام دهند در حالی که می شود با روش های بهتری هم نتیجه گرفت و لاغر شد.به طور صریح بگوییم دمنوش لاغری بهترین گزینه برای کسانی هست که می خواهند لاغر شوند زیرا هم خود دمنوش لاغری سالم و استاندارد هست و هم ما را به درستی و طبق اصول به لاغری می رساند.

 


دمنوش لاغری گیاهی
دمنوش لاغری نوعی چای گیاهی است که مواد تشکیل دهنده آن خواص کاهش وزن و لاغری را دارا می باشند.اساس کار دمنوش های لاغری کاهش اشتها و در کنار آن چربی سوزی می باشد.دمنوش های لاغری گوناگونی داریم که مواد تشکیل دهنده آن ها متفاوت است ولی مکانیزم اثرات آن ها همگی یکسان است و هدفی جز لاغری ندارند.اکثر دمنوش های از مواد طبیعی و گیاهی ای مانند قهوه های سبز و انواع چای ها مانند چای سبز ساخته شده اند.دمنوش های لاغری از این جهت که کاملا طبیعی و گیاهی هستند بسیار مفید برای بدن می باشد و از این رو برای لاغری خیلی کارا می باشد


دمنوش لاغری شکم
دمنوش ها بیشترین اثر گذاری را بر روی شکم و پهلو می گذارند.دمنوش های لاغری بهترین گزینه برای لاغری شکم هستند زیرا نه تنها وزن ما را آرام آرام کم می کنند بلکه وقتی لاغر می شویم به لاغری ای پایدار خواهیم رسید.لاغری پایدار و اصولی بسیار مهم است که جهت نشان دادن اهمیت آن بگذارید مثالی برای شما بزنم.شما می توانید با قرص های لاغری هم خود را لاغر نمایید،خب پیشنهاد ما به شما این است که همین حالا در اینترنت سرچ کنید قرص لاغری و نتایج مرتبط را ببینید.نتایجی که جز ضرر برای ما چیز دیگری را به ارمغان نمی آورد.واضح تر بگوییم خوردن قرص های لاغری را هیچکس جز فروشنده های آن ها توصیه نمی کنند.تمام متخصصین زیبایی توصیه کرده اند که از قرص های لاغری استفاده نکنیم و در مقابل از دمنوش های لاغری استفاده نماییم.قرص های لاغری نه تنها لاغری ناپایدار و زودرس می اورد،زمینه ساز مشکلات گوارشی و معده ای نیز می شوند.اگر می خواهید لاغر شوید دمنوش های لاغری را فراموش نکنید.ضرورت استفاده از دمنوش لاغری در امروزه بسیار زیاد شده است.سعی کنیم به جای گوشنه نشینی و کم تحرکی کمی ورزش کنیم و در کنار آن از دمنوش لاغری استفاده نماییم تا بدن سالم تری داشته باشیم.سلامتی و لاغری نعمت بزرگی است باید آن را خوب حفظ نماییم.از این رو خرید دمنوش لاغری برای ما یک ضرورت نیز می باشد.البته منظور از لاغری ، لاغری استاندارد و اصولی می باشد.

 

 

 

 

تخم کتان چگونه موجب کاهش چربی شکم می شود؟
تخم کتان از جمله موادی است که به طور چشم گیری برای کاهش چربی شکم مورد استفاده قرار می گیرد. این دانه با ۶ اثر معجزه گر به شما کمک می کند تا شکم صاف داشته باشید و کاهش وزن خوبی را تجربه کنید.

کاهش نفخ و در نتیجه کوچک کردن شکم
تمیز کردن معده و کوچک کردن شکم
آب کردن چربی ها و کوچک کردن شکم و کاهش وزن
کاهش اشتها و کاهش وزن
امگا ۳
حل معضل تورم سلولی و کاهش وزن
حال به معرفی موارد بالا می پردازیم:
کاهش نفخ
تخم کتان دارای میزان زیادی فیبر محلول و نا محلول است که به خوبی می تواند به هضم غذا در معده کمک کند و نفخ شکم را از بین ببرد و یبوست را ریشه کن کند و افزایش اندازه شکم ناشی از یبوست و… را از بین ببرد. برای اینکه از این اثر تخم کتان بهره مند شوید تخم کتان را پودر کرده و در نمک پاش بریزید و در هر بار مصرف غذا از آن استفاده کنید. تخم کتان بیشتر در ماست، شیر، سالاد مورد استفاده قرار می گیرد.
تمیز کردن معده
با خواصی که تخم کتان دارد می توان به خوبی از آن برای تمیز کردن معده و دستگاه گوارش استفاده کرد. زمانی که با مصرف تخم کتان معده و دستگاه گوارش را تمیز می کنید توده های اضافی از بین می روند و موجب کوچک شدن شکم می شوند. بنابراین اگر احساس می کنید خوردن دارو ها یا ورزش و کنترل چربی و کالری های دریافتی اثری در کوچک کردن شکم نداشته اند این روش را هم امتحان کنید.
آب کردن چربی ها
تخم کتان دارای میزان زیادی چربی غیر اشتباع است که نسبت به چربی های مضر بسیار مفیدند و موجب کاهش چربی و افزایش سوزاندن چربی در بدن می شوند و بدین طریق قدرت زیادی در سوخت و ساز چربی ها ایجاد می کند. پس اگر دارای رژیم کاهش چربی شکم هستید می توانید از تخم کتان برای حذف چربی ها و افزایش سوخت و ساز استفاده کنید.

امگا ۳ و کاهش کلسترول
این ماده موجود در تخم کتان دارای خواص مهمی است که در کاهش کلسترول خون در طی ۸ هفته بسیار کمک می کند. اگر روزی ۲۰ گرم از این ماده را در ۸ هفته مصرف کنید سطح کلسترول را به خوبی کاهش خواهید داد.
امگا ۳ تخم کتان و حل مشکل التهاب سلولی
التهاب سلولی مشکلی است که موجب عدم ارتباط خوب و به موقع مغز و سیگنال های هورمونی لپتین شده و موجب می شود که پیام احساس گرسنگی زیاد به مغز ارسال شود و این موجب می شود که دفعات دریافتی غذا توسط فرد زیاد شود و موجب افزایش وزن و چربی خصوصا چربی شکمی بشود. امگا ۳ به اندازه کافی کمک می کند این التهاب ها از بین بروند. استفاده از غذاهایی که موجب کاهش التهاب سلولی می شوند تا ۸۶ درصد موجب کاهش التهاب سلولی شده و تا میزان ۷ کیلو گرم  وزن کم کنند.

آیا تخم کتان برای اب کردن چربی شکم به تنهایی می شود؟
باید بگوییم که این گفته حقیقت ندارد که تخم کتان فقط چربی های ناحیه شکم را از بین می برد. اما با توجه به این اصل که آخرین ناحیه ای از چربی که در بدن شکل گرفته اولین لایه ای است که پاک سازی می شود. اما از آنجا که بیشترین لایه های چربی در شکم هستند تاثیر بیشتری بر روی شکم دیده می شود و بدین صورت باید بگوییم اگر توده چربیهای کل بدن به یک اندازه باشد روند لاغر شدن و کاهش وزن و تناسب اندام با استفاده از تخم کتان می تواند به صورت یک روند منظم و متناسب و مساوی در کل بدن مشاهده شود.
نتیجه گیری در باره تخم کتان می توانیم به طور کلی به این مهم اشاره کنیم که یکی از دانه های مهمی است که روزانه باید مصرف شود تا با اثرات مستقیم و غیر مستقیم آن شاهد کاهش چربی های شکم، چربی های بدن و کاهش وزن بشویم و سلامت خود را تضمین کنیم. پس اگر به دنبال منبعی با کمترین ضرر می گردید که هم موجب تناسب اندام شود و هم کاهش وزن و کاهش چربی و چاقی شکمی با تخم کتان دوست شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی